دوره رایتینگ آیلتس تخصصی تسک۲

دوره رایتینگ آیلتس تخصصی تسک۲

1403/01/10 4336

آیا می دانستید که دوره تسک ۲ رایتینگ دو برابر دوره تسک ۱ در آزمون آیلتس ارزش و بار نمره را دارد؟

آیا می دانستید که ممتحن بعد از تصحیح دو رایتینگ تسک ۱ و ۲ آزمون آیلتس ، نمره رایتینگ  کلی را بر اساس قوی با ضعیف بودن تسک ۲ تنظیم  می کند؟

با اشاره به سوالات بالا می خواستیم اهمیت بسیار زیاد تسک ۲ رایتینگ را در نمره آیلتس شما، را نشان دهیم و  بر این موضوع تاکید کنیم که با نوشتن یک رایتینگ تسک ۲ چقدر می توانید در نمره کلی رایتینگ آیلتس تاثیر بگذارید.

تسک ۲ رایتینگ شما می تواند نقش بسیار با اهمیتی را در رسیدن به نمره ۷+ آزمون آیلتس داشته باشدو ما در پل آیلتس یک دوره کاملا تخصصی برای رایتینگ تسک ۲ تهیه کرده ایم.

مباحث ۲۰ ساعت آموزشی ویدئویی دوره رایتینگ آیلتس 

  • نحوه نمره دهی به تسک ۲ به چه صورت است
  • ممتحن آزمون آیلتس از رایتینگ تسک ۲ شما چه انتظاراتی دارد
  • پاراگراف Introduction رابرای هر ۵ نوع سوال تسک ۲ چگونه بنویسیم
  • چگونه Paraphrase موفق داشته باشیم
  • توضیح جز به جز رایتینگ Opinion در آزمون آیلتس
  • توضیح جز به جز رایتینگDiscussion در آزمون آیلتس و تفاوت آن با سوال Opinion
  • توضیح جز به جز رایتینگ Cause &Effect  در آزمون آیلتس
  • توضیح جز به جز رایتینگ Problem &Solution در آزمون آیلتس
  • توضیح جز به جز انواع سوالات Advantage & Disadvantage  
  • توضیح جز به جز رایتینگ Double Questions در آزمون آیلتس

این موارد به صورت۱۶ درس نامه تهیه شده اند.

 شما با خرید پکیج  دوره رایتینگ آیلتس تسک۲ به بیش از ۲۰ ساعته آموزشی که  به صورت ویدیو ضبط شده اند،  دسترسی خواهید داشت  که این درس نامه های ویدیویی به صورت روزانه در پروفایل شما قرار می گیرند. در هر درس نامه یک کلاس درس ویدیو به همراه جزوه یا تمرین در نظر گرفته شده است. در این ویدیو مدرس آزمون آیلتس به صورت فارسی قدم به قدم  صفر تا صد نوشتن یک Essay مناسب برای نمره ۷+ آموزش می دهد .

در هر درس برای شما یک مثال رایتینگ هم انجام می شود که شما به صورت قدم به قدم از پاراگراف Introduction تا Conclusion ببینید، رایتینگ  به چه صورت نوشته و آنالیز می شود.

همچنین شما با خرید این پکیج وارد گروه خصوصی آنلاین رایتینگ پل آیلتس خواهید شد، در این گروه، در روز جمعه به صورت لایو کلاس های رفع اشکال برگزار می شود .یعنی شما با خرید یک پکیج دوره رایتینگ آیلتس هم به بهترین منابع و درس های رایتینگ آزمون آیلتس دسترسی خواهید داشت و هم می توانید به صورت رایگان سوالات و اشکالات خود را از مدرس آزمون آیلتس بپرسید.

هنوزبرای خرید این پکیج شک دارید؟ ما به این پکیج بسیار اطمینان داریم، به همین خاطر یک پیشنهاد عالی  برای شما داریم. شما می توانید این پکیج را خریداری نمایید و اگر بعد از یک هفته استفاده از آن راضی نبودید، ما پول شما را پس می دهیم. بدون هیچ گونه سوالی !

پس منتظر چه هستید؟ در پل آیلتس منتظر دیدن شما هستیم .

مشاهده دوره